neděle 30. října 2011

...první...

Po založení svého blogu jsem přemýšlela jaký by měl být můj první článek. Možná bych měla napsat o čem bude tenhle blog, ale nechci slibovat nic co nemůžu splnit.. protože zatím nevím kam mé cesty povedou. 

Napíšu raději to co mám ráda a o čem chci, aby tenhle blog byl.. a to můj koníček šití.. není jediný ;o) ale hodně silný... nevím kdy jsem k němu poprvé přičuchla, ale vím, že jako malá jsem si sedla ke stroji a chtěla šít...
po nějaké době a asi třech zlomených jehlách... jééé co já si tehdy vyslechla od táty... jsem od stroje vstala a v ruce nesla "něco" jako džínovou kabelku. Sestra mi tehdy hodně záviděla a chtěla jí taky. Ale já už ke stroji nesedla až do dospělosti. Před rokem mě, ale popadla chuť tvořit a já si koupila stroj. Od té doby mi šití prirostlo k srdci a budu ráda, když se na mém blogu budu moct pochlubit svémi výrobky. 



slečna Romča



1 komentář:

Děkuji za Váš vzkaz. Romikka