neděle 25. března 2012

Mašle kam se podíváš...


Fashion trendy posledních sezon hlásí Mašle kam se podíváš... Jsou šik, jsou ženské, jsou krásné a dodávají věcem takový mladistvý šmrnc. Možná i proto jsou oblíbeným prvkem návrhářů a samozřejmě taky mým... 

















Už jako malá jsem tíhla k věcím na kterých byla mašle. Dokonce mé maturitní boty měli na sobě takovou tenkou koženou mašli (tehdy jsem ji vnímala jako talisman pro štěstí), proto mne kabela s mašli přes většinu předního dílu zaujala na první pohled... na druhý jsem se zamilovala a ten třetí musel počkat do doby až na ni přijde čas... on přišel a já si ji ušila. Na fotkách je vyfocena po dvou týdnech nošení a musím říct, že se stala mou nejoblíbenější. 



Slečna Romča

2 komentáře:

  1. Romčo, ta je opravdu mooc pěkná! Pěkný nápad, pěkné zpracování...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš vzkaz. Romikka