pondělí 9. dubna 2012

Kdo si hraje nezlobí


Inspirace může někdy přijít nečekaně, někdy dlouho bdí ve vašem nitru... 

Barvy na textil jsem měla dlouhou dobu koupené a dokonce jsem zkusila namalovat jedno tričko tzv. "na doma", ale nebylo to ono. Později přišel nápad půjčit je kolegyni - o tom je ale můj předešlý příspěvek. Když jsem obdivovala její kresbu, napadlo mne jak tyto barvičky přelstít, aby pracovali, tak jak chci já. 



Následovali moc hezké večeri, kdy jsem si kreslila a malovala a můj přítel se bavil nad tím, že má doma dítě ;o) 
a já vyhrála... vyhrála boj nad barvičkami a můžu Vám směle představit svůj další polštářek 


a jelikož jsou ty Velikonoce, dostala jsem se i k pečení a vyzkoušela moooooc dobrý koláč. Recept jsem našla na blogu paní Martinky - moc všem doporučuji. Její blog vyzařuje pohodu a její dobroty nikdy nesklamou... 

 slečna Romča

1 komentář:

  1. Romika, ... a vydaril sa Vám naozaj krásne, veľmi pekne ďakujem za poklonu, ja si veľmi cením prejavenej dôvery v môj receptík, ĎAKUJEM a prajem krásny dník

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš vzkaz. Romikka