neděle 15. dubna 2012

Nestárnoucí doplněk šatníku

Milovala ho Audrey Hepburn, dopustit na něj nedá britská královna Alžběta a ve své skříni ho má nejedna hollywoodská hvězda.

Když se vrátím zpátky do ulic, musím napsat, že v šatníku ho má nejedna žena. Doplněk, který je milován a který má mnoho podob... šátek...











Já si zamilovala šátky čtvercové. Krásně zahřejí a dodají šmrnc. S příchodem jara jsem se začla ohlížet po šátcích tenších, bohužel v obchodech na mne čekalo zděšení... umělé šátky, které mají k příjemnému dotyku daleko a ceny horší než hrozné.
A tak má cesta vedla do obchodu www.terrymoda.cz vybrala jsem si jemnou bavlnu, kterou jsem na overlocku obšila rolovacím stěhem a vznikl můj nový šátek v rozměru metr krát metr. 



Taky milujete šátky? 
slečna Romča

1 komentář:

  1. Romi super.Já si ted koupila takovou šálku,ne tedy šátek v KIK a to asi za 70-80 kč.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš vzkaz. Romikka