neděle 1. dubna 2012

Sladké lenošení aneb Happy feet v akci...

Dlouholetým sledováním naší domácnosti bylo zjištěno pár faktů:

za 1. polštářů nikdy není dost
za 2. když krátkodobě bod 1. neplatí chybí povlaky na polštáře ;o)

Snažím se aby ani jeden z těchto bodů dlouho netrval a i proto dnes vznikl nový krásný povlak na polštář. Jeho výrobě předcházela delší cesta než u mých ostatních projektů... Moje kolegyně krásně kreslí a tak mne jednou napadlo, že bych toho mohla zneužít... vymyslela jsem si tučňáka, přinesla látku a barvy a čekala na výsledek. Přišel a já v ten den měla snad druhé Vánoce. Tučňák je neskutečně nádherný a je ještě hezčí než jsem si ho představovala.. Látku jsem pak doma s náležitou úctou odložila... snad jsem se bála, že ji zpracováním zkazím. Možná potřebovala dozrát... dnes, ale její čas nastal a já Vám představuji našeho Happy feetka v akci ;o) 








PS: přidávám i foto starší - povlaky ušité přibližně před rocem

Hezké lenošení 

slečna Romča

4 komentáře:

  1. Úžasný tučňák a ty puntíky mu moc sluší. Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Tučňáček je fakt krásný a polštářek z něj přímo luxusní.

    OdpovědětVymazat
  3. krásna inšpirácia... nedá mi nekomentovať ... bodky milujem a v kombinácii s tučniačikom - super ! ... nádherné dielka, šikovné rúčky

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za chválu, moc mě to těší a podporuje.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš vzkaz. Romikka