pátek 13. dubna 2012

Z látek se nemusí jenom šít...

   Dnes jsem poprvé zkusila vyrobit vlastní fotoalbum... 

Už delší dobu přemýšlím o Vánočním dárku pro tátu ;o) já vím, že je jenom duben. Ale v březnu můj táta slavil padesátiny. Udělal přesně podle svého stylu velkou oslavu na půjčené chalupě v Slovenském ráji. Samozřejmě vznikla hromada fotek, některé hezké, jiné rozmazané, ale všechny zachycují náladu toho dne. Všechny zachycují lidi, kteří s ním tento den chtěli oslávit a mají ho rádi.

Asi nikoho nepřekvapí, že vánoční dárek pro mého tátu bude fotoalbum. ALE najednou tady byl problém jaké vybrat... Alba s plastovými přehrádky na fotky se pro tyto fotky nehodí... sehnat hezké album na fotorůžky není zrovna jednoduché, pokuď to ovšem nemá být svatební, nebo miminkovské. Tak došlo i na starý známý fler... prohlížela jsem a prohlížela... našla jsem velice hezká fotoalba, ale u každého bylo něco... 
Pak se ve mne začal ozvývat malý čertík... a nechceš to zkusit sama? Stejně potřebuješ alba pro sebe... No moc jsem neodporovala a začlo surfování, hledání informací jak na to... a dnes jsem v domácích podmínkách, bez speciálních papírů, pomůcek či lepidla, vytvořila první demo album - co kdyby se nevyvedlo ;o) 
má spoustu chyb, ale je mé... hned jsem ho zaplnila fotky z Itálie.. až se stydím, že neměli umístnění víc než 4 roky. Ale tomu je konec. Výroba albumu mě chytla a já vybírám papíry, lepenku, šroubovací nýtky a další.




Máte s výrobou fotoalb zkušenosti? Pochlubte se v komentáři. 

slečna Romča

2 komentáře:

  1. Ahoj Romčo, to album je úžasný! Já dávám do kupy své dceři ke dvacátinám taky album, ráda bych ho stihla scrapbookovou technikou, ale pořád tápu... Můžu se optat, co jsi použila pod tu látku a na čem máš nalepené ty fotky? Nechce se mi nějak investovat do těch kapsových alb a kartonový prý zase nic nevydrží... Děkuju...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za chválu ;o)
      pod látku jsem použila zadní stranu kalendáře -závěsného, ale mám tady připraven i rozebraný šanón a pro tátu chci zkusit knihařskou lepenku, která se dá koupit na fler. Jinak fotky mám nalepené na kasických tvrdých papírech - kupovala jsem balík bílých a balík pastelových po 10 ks v tescu. Budu moc ráda když mi pak pošleš foto ;o)

      Vymazat

Děkuji za Váš vzkaz. Romikka