sobota 12. května 2012

Fialová je dobrá...

V minulém příspěvku jsem avizovala, že mám ušité tričko a sukýnku. Dnes vám nesu ukázat alespoň to tričko. I fotka k němu vznikla náhodou. Byly jsme s kolegyní na školení a jelikož venku bylo krásně, rozhodli jsme si dát oběd venku na trávě. Musím říct, že sluníčko, tráva a za zády šplouchající fontána dodali teplému panini ještě větší chuť...

zpátky k tričku... šila jsem ho z fialového úpletu 97% bavlna a 3% elasten, který jsem koupila ve Flex texu. Musím říct, že tam kolikrát najdu látky podivné kvality, ale občas se najde krásný úplet za super cenu. Něco málo mám nasysleno, tak ještě uvidíte žlutou, béžovou a pod. ;o)

Ke střihu... zvítězilo Ottobre 2/2007 (zatoupení v ČR), konkrétně model 3 s upravenými rukávy, ty na střihu mi přišli dost dlouhé a usedlé. Ten samý model už mám rozešitý i v růžové barvě ;o) no vděčné klasické tričko...

a teď foto


Krásný sobotní večer přeje slečna Romča

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš vzkaz. Romikka