úterý 1. května 2012

Je potřeba snít...

Škola mne už zase začíná dohánět a proto i příspěvků na mém blogu bude poméně.. po práci stíhám jen tak tak nějaké seminárky a na šití moc času nezbývá, ale šít alespoň v mé mysli nepřestávám ;o)

Dnes jsem si s pomocí mého přítele splnila jeden z mých snů. Chtěla jsem už dlouho krejčovskou pannu, na které bych si mohla špendlit a měřit a tak dál... Na netu jsem našla návod jak na vytvoření dle vlastních měr a pustili jsme se do toho. Nevím kdo u toho fuňel víc, jestli Pája když kolem mne lítal, nebo já obalená tričkem, fólií a lepící páskou. 
Asi po hodině jsem byla celá oblepená a přítel žertem přednesl, že mne takhle nechá napořád, polepenou stříbrnou páskou, no vtipálek. 
Následovalo plnění drceným molitanem a zalepení otvorů. Asi nemusím říkat, že jsme měli molitan všude... 
Nad výsledkem jsem prohlásila, že takhle tlustá snad nejsem?! Ale metr nelže :-( 

 
a tady je naše nová nájemnice. Pomůžete mi pro ni vybrat jméno? 




Brzo se snad  dočkáte článku o sukýnce a tričku, které jsem ušila. Bohužel mi pořád chybí fotky... 

slečna Romča

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš vzkaz. Romikka