neděle 24. června 2012

Fialové pobláznění...

před pár týdny jsem zveřějnila blog s fialovým tričkem, které jsem ušila.. Popravdě, moc z něho vidět nebylo a tak jsem doma prohásila, že musí dojít k lepšímu nafocení. Můj božský chlap se nechal ukecat, co by pro mé prosící oči ala kocour v botách neudělal. Minulý víkend tedy proběhla ta velká akce, já si vzala na sebe i sukýnku, abych Vám ukázala další kousek, co jsem ušila. Je to půlkolová sukně ze stejného úpletu a na volné dny je moc  příjemná. Přítel tuto kombinaci s radostí nazývá šaty a já ho v tom nechávám ;o)
K samotnému focení... po dvou vyfocených fotkách mého kamaráda napadlo, že bude legrační mne polít zahradní hadicí... nemusím říkat, že fotit dál by bylo zbytečné...


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš vzkaz. Romikka