sobota 9. června 2012

Run, run, run...

Učení versus mučení pořád přebývá v mém životě a tak místo ŠITÍ o kterém zatím pouze sním, přináším jedno doporučení...

Náhodou jsem dnes dostala odkaz na videoklip mladé a půvabné slečny Celeste Buckingham a píseň mne opravdu uchvátila. Je taková energická, roztančí Vás i v kuchyni při mytí nádobí (teda alespoň mne) ;o)





...další věcí, kterou jsem objevila náhodou je blog CHEZ LUCIE

blog mne inspiroval a hned jsem musela vyzkoušet recept, který sice není Luciin, ale uvádí ho na svém blogu...

....z kuchařky Deník Dity P.
tato knížka se hned dostala do seznamu radostí, které si chci jednou splnit, nebo mne potěší jejich splnění ;o) nenápadně ho podstrčím příteli před Vánoci, svátkem, narozeninami  a pod ;o)


Luciin blog doporučuji prohlížet nejlépe s plným žludkem, jinak je to spíš mučení, koukat na všechny ty krásné dobroty.

A poslední fotka je přivolávaní léta a všech letních dobrot... Bublanina podle rodinného receptu, který nikdy nesklamal.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš vzkaz. Romikka