středa 18. července 2012

Recyklovaný úlovek

Sluníčko kde se schováváš? Již obecně i za příznivých slunečních podmínek mám díky minimi prostoru problém s focením. Když si ale slunce vezme dovolenou je to doslova krize a já se tak moc chci pochlubit svým přírůstkem ;o)
Kamarádka mne v sobotu dopoledne seznamovala s adrenalinovým sportem s názvem Trh se sekáčovým zbožím. Nebudu se tady rozepisovat o bušení srdce, když zahlédnete něco co se Vám moc líbí a snažíte se to uchmatnout dřív než někdo jiný a tak hned přejdu ke chlubení.
Kabelka z obchodního domu Debenhams nevypadala vůbec obnošeně, možná za to mohla aplikace na předním dílu, možná to byl jenom nevhodný dárek minulé majitelky… Nicméně měla perfektní ucha! A tak jsem ji za ně chytla a už nepustila ;o) doma jsem se pustila do párání a zjistila jsem, že kabelka skrývá ještě další poklady. Perfektní magnety na plánované pouzdro na Iphone a taky koženkový držák na klíčky. Radost neměla hranic díky ceně za tuto nádheru. 20Kč! Ať žije recyklace ;o)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš vzkaz. Romikka