pátek 10. srpna 2012

Dotek dob minulých

Rozhodla jsem se zde na blogu postupně zvěřejnovat i dílka ušité před jeho vznikem. Napadlo mne to, když jsem si psala s mým dávným kamarádem a chtěla jsem mu pár fotek ukázat.. najednou jsem neměla odkaz, který bych mu poslala...
Mé první dílo byly polštáře a potah na sedačku. Vlastně kvůli nim, jsem si stroj pořídila ;o) ale sedačku jste již viděli v článku o pyžamových kalhotech. Hned na to jsem objevila časopis Marina - již nevychází, ale jeho autorka nyní vede online kurzy na stránkách www.bellet.cz
Pro naprostého začátečníka v šití, to byl objev roka a návody krok po kroku mne hodně naučily...
Praxe však byla taky dobrý učitel ;o)
Chybama se člověk učí a i já se naučila, že když použiju hodně tenkou bavlnu a nic moc výztuhu, tak ten krásný Organizér mi bude akorát tak na parádu šuplíčku ;o)




Dále jsem se taky naučila, že zipy určené na povlečení, fakt nebudou dlouho fungovat v kabelce ;o)




Následovala kabelka pro sestru k Vánocům. Hodně nepřizpůsobivá koženka a stejný problém se zipem... jinak se mi líbila pro svojí jednoduchost a hezkou zimní látku... něco podobné mám v plánu letos pro mne... ovšem budu se snažit vyvarovat stejných chyb ;o)



 Později jsem přestala tolik fotit, ale pár kousků ještě mám, tak se můžete těšit na další pokračování..

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš vzkaz. Romikka