neděle 12. srpna 2012

Mademoiselle Paris

Před odjezdem na dovolenou jsem měla pár úkolů. Jak už to se mnou bývá, ráda si dělám seznamy a pak v nich škrtám, protože je nestíhám plnit. Je to už taková tradice, ale snad se jednou dopracuji k seznamu, který bych celý splnila ;o)
Jedním z bodů na mém předdovolenkovém seznamu byla taška Mademoiselle Paris z časopisu Marina. Jednou jsem již tuto tašku šila pro kamarádku k narozeninám. Bylo to před rokem a já došívala šikmý proužek ještě 30 minut před odjezdem na oslavu spojenou s grilováním. 
Tašku za ten rok kamarádka tahala horem dolem a mohli jste ji klidně potkat v pražském metru.

Druhá taška, kterou jsem šila letos měla být hlavně skladná, lehce uložitelná, když není používaná. Pro mojí sestru, jako víkendová taška. Nejdřív jsem měla vybranou laminovanou bavlnu, ale sestře se moc nelíbila, tak jsem rozhodla o zmeně a vybrala ptáčkovou látku od Jany ;o) z obchodu Látky pro Vás v kombinaci s džínovinou. Sestra byla nadšená a ocenila i skladnost - vidět na poslední fotce - časopis pod taškou je formátu A4 - po stlačení je možné složit na ještě menší velikost ;o)




abych Vás nenapínala tak ukážu i tašku z minulého roku ;o)

2 komentáře:

  1. Dobrý den, mohu se zeptat, z kterého čísla Mariny tašku máte? Popřípadě neplánujete prodání časopisu?:-) Díky. J.T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den,
      číslo je to 04/2011. Bohužel svá čísla neprodávám, ale měli by je mít v knihovnách, tak se zkuste poptat - v sítí pražských knihoven je určite z každého čísla jedno na půjčení.
      Hezké tvoření
      Romča

      Vymazat

Děkuji za Váš vzkaz. Romikka