pátek 24. srpna 2012

Podzimní Ottobre

Dnes vychází nové číslo Ottobre dámské. Po předešlých číslech, ve kterých jsem se moc nenašla mne tohle číslo moc potěšilo. Hned jsem si ho musela objednat. Úplně vidím ty nové podzimní a zimní kousky mého šatníku ušité podle Ottobre. I dnešní počasí mne nabízí k podzimním myšlenkám a tak píšu virtuální seznam, co bych si přála ušít… A že seznamu dopřeju je jasné ;o) jsou tam i kousky, u kterých už teď vím, že je neušiju. Ale když se mi tak líbíííí ;o)

Šaty, které mne zaujaly snad nejvíc… v šedé barvě jsou krásné, ale jistě jim bude slušet i jiná jednobarevná tkanina



Kabátek.. v Ottobre je i kratší verze, ale nenašla jsem fotku, kde by byl samostatně vyfocen. Osobně se mi moc líbí ta kratší verze. Nevím jestli se odhodlám k ušití, ale líbil by se mi ;o)

Trička – těch nikdy není dost… Ottobre je jeden z mála časopisů, který uveřejňuje tolik střihů z úpletů a za to je mám ráda.

Zbylé modely Vám představím na společném obrázku technických nákresů. Model č. 14 by se mi líbil z pleteniny. Model č. 7 mi rozbušil srdíčko, vidím ho v královské modři. I další modely stojí za zmínku, mohla bych prostě vyjmenovat všechny ;o)

3 komentáře:

  1. Žlutý kabátek je nejlepšíííí! Bude ti slušet :-D

    OdpovědětVymazat
  2. dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jestli se dají střihy Ottobre někde stáhnout nebo se musí časopis koupit? A jak šiješ z úpletů,je třeba mít overlock?

    jinak hezké modely,jsi šikovná.

    Dík Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Marcelo,
      střihy Ottobre nejdou stáhnout, musí se koupit časopis. V čr http://www.pattistudio.cz/pattistudio/eshop/2-1-Casopis-Ottobre nebo v zahraničí http://www.ottobredesign.com/
      z úpletů šiju overlockem, ale někdo šije i na normálním stroji pomocí cik caku či prádlového stehu.

      Děkuji za poklonu ;o)
      Romča

      Vymazat

Děkuji za Váš vzkaz. Romikka