pondělí 22. října 2012

Kdo si hraje, nezlobí... po x-té

Na internetu jsem četla krásnou recenzi šicího stroje, kterou psal chlap ;o) psal tam o něm jako o vynikajícím prostředku na zabavení manželky. Prý je potřeba ženu zaměstnat, aby nedělala lotroviny ;o) recenze byla napsaná v hezkém duchu a neurážela, spíš mne rozesmála...
a já si dnes ve stejném duchu našla po práci aktivitu u které jsem byla ticho jako myšička a nevymýšlela lotroviny ;o) malovala jsem zažehlovací obrázek. Princip je v oboustraném vlizelíně, nemám vliesofix, pouze takový klasický bez papírku. Jde to i s nim. Na bílou bavlnu jsem namalovala obrázek, nechala ho uschnout, zažehlila barvu. Pak jsem na pečící papír dala kousek vlizelinu, na to látku a zažehlila - pečící papír ochránil druhou vrstvu lepidla. Obrázek jsem vystřihla a je připraven k nažehlení. Teď jen najít místo kam ho nažehlit ;o))) že by nějaká lotrovina? ;o)


1 komentář:

Děkuji za Váš vzkaz. Romikka