středa 31. října 2012

Ó šaty, utkané z jahodovej peny...

Ó šaty, utkané z jahodovej peny, hmmm šaty, také si veľký svet dnes cení.
K tým šatám hneď si dáme šminky a rúž, pohľad ktorý patrí k dáme ovládam už.

Ó šaty… pesnička od Mariky Gombitovej, ktorú som počúvala ako malá a pri tom som sa vykrúcala v zrkadle v maminkiných šatách. Pesnička, ktorá ma napadla keď som premýšľala čo napísať k šatám, ktoré som ušila. K prvým šatám! ;o) áno už som veľká holka a ušila som šaty ;o) ďalšie méty su nohavice, kabát atd….
Šaty pre moj šicí debut som si vybrala z časopisu Ottobre. Dokonca som ich tu na blogu už spomínala v článku o Ottobre. V časopise boli ako model z pevnej látky so zipsom. Ja som však mala s nimi iné plány. Vybrala som čierny úplet kúpený v akcii vo Flex texe a zips som vynechala. Šaty som trochu zúžila na stranách a dokonca som nechala i bočné kapsy ;o)
Ó šaty… sú nesmierne pohodlné a milujem ich… dnes som si ich vzala do práce s dlhým tričkom, sú jednoducho variabilné a moje a preto značka made by ROMIKKA nesmie chýbať ani na nich.

Mám šaty, ach ako príma sa v nich chodí. Mám šaty čo o pár týždňov vyjdú z módy.
Keď túžia výjsť, tak môžu – nech idú do hája. Mám pod nimi svoju, pod nimi som ja.



3 komentáře:

  1. Jsou úžasné, jsi šikulka. Milib

    OdpovědětVymazat
  2. nádherné!slušivé!

    OdpovědětVymazat
  3. Romi, jsou úžasné! A přesně, jak píšeš, perfektně variabilní - podvrstvit tričkem i nosit samotné. No, šikulka veliká jsi!!!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš vzkaz. Romikka