středa 17. října 2012

Podmiskovník...

Kdo má nějakého domácího mazlíčka ví, že umí u jídla pěkně nadělat čurbes ;o) ta moje není výjimkou a tak má pod miskou látkovou podložku. Má ji už docela dlouho a zažila nespočet praní. Když byla na návštěve u nás moje mamka a viděla Ashley v zápalu boje s jídlem vyslovila přání... chtěla by pro Jerryho taky něco podobné... co bych pro mamku neudělala...
Mamka chtěla ať s tím nemám škodu a využiju jen zbytky látek. Tak jsem využila zbytky odstřižených pyžamových kalhot a zbytek lemu z jedné jediné deky, co jsem kdy šila. Udělala jsem "sendvič" s vatelínem a zkoušela volně prošívat... stroj zlobil tak, že jsem ho málem vyhodila oknem... a když to už vůbec nešlo snést, vyměnila jsem jehlu a šil jak po másle. No kdyby ten stroj občas uměl mluvit... 


1 komentář:

  1. Jerry se bude mít! To prošití je super, jsi šikula!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš vzkaz. Romikka