neděle 7. října 2012

růžičky

Brože, fascinátory, doplnky, které rozzáří i to nejnudnější oblečení, nebo naopak ztlumí zářivé barvičky a dodají krásnou tečku... už dlouho se pohrávám s myšlenkou na vytvoření nějaké růžičky a tak jsem hledala a hledala návody na vytvoření. Dnes nepřináším svůj výtvor, ale výsledky mého hledání. Každý obrázek má v sobě odkaz na návod. Návody jsou zahaniční, ale myslím, že obrázky jsou kásně popisné a nebudete ani potřebovat znalost jazyků k pochopení. Já si jdu prohrabat své zásoby na tvoření a zkusit najít materiál na vytvoření alespoň jedné z nich ;o) 





 
 
 

 


 

4 komentáře:

  1. pěkné tvořeníčko... to červené srdíčko je obzvlášť nádherné!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Romikko, děkuju za úžasnou inspiraci. Krásné, romantické věicičky! :-*
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  3. moc děkuji.. včera jsem i jednu brož vytvořila, ale chybí mi ještě brožový můstek... pak se pochlubím i foto ;o)

    OdpovědětVymazat
  4. Už se nemůžu dočkat, až nebudu mít co na práci a nastanou moje oblíbené tvořící chvilky:-) děkuju za inspiraci!!!:-) ... snad se dočkám:D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš vzkaz. Romikka