pondělí 8. října 2012

Slečna v zelenom

Jednou má kamarádka pronesla... to kdyby jsi šila pro pejsky... já se toho chytla a jedno sobotní odpoledne, když jsme se koukali na televizi jsem si na staré letáky obkreslila Jessinky mikinu. Doma jsem si pak prohlížela své zásoby z čeho bych mohla takovou psí mikinu ušít. Volba padla na zbytky fleecové deky z ikea. Doplnila jsem je černou lemovací pruženkou a voala bylo hotovo.

Mikina se líbila a čtyřnohé stvoření mi teď píšou objednávky... a jak to tak bývá, kovářová kobyla chodí bosa. Má Ashley zatím mikču od paničky nedostala... budu se muset polepšit... kdoví, možná jí ježíšek něco přinese ;o)


2 komentáře:

  1. Hahá, to je srandovní, takové prťavé:-) Jak na plyšáčka:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Perfektní! Jsi šikulka. Taky bych něco na to naše 30kg psí stvoření potřebovala;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš vzkaz. Romikka