pondělí 12. listopadu 2012

Bude zima, bude mráz...

Bude zima, bude mráz,
kam se ptáčku, kam schováš?

doma sice ptáčka nemám, ale mé čtyřnohé slečně musí být taky teplo ;o) a tak jsem se vrhla na zimní bundičku. Ve Flex texu jsem koupila šusťák podlepený vatelínem, na vnitřní část, jsem použila zbylou část Ikea fleecové deky a knoflíky jsou Koh-i-noor. Střih jsem si obkreslila ze starší bundičky, kterou máme do deště - jednovrstvový šusťák a pustila se do akce. Bláhově jsem si myslela, že dnes po práci budou alespoň trochu vhodné světelné podmínky... no nebyly.. tak přináším fotky s bleskem. Modelce se fotit nechtělo a já ji nechtěla týrat.. tak ji možná někdy vyfotím venku v bundičce ;o)



2 komentáře:

  1. Vypadá úžasně!!!! Jsi neuvěřitelně šikovná. A už se těším na foto modelky;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji ;o) mám z té bundičky fakt radost

      Vymazat

Děkuji za Váš vzkaz. Romikka