neděle 11. listopadu 2012

Klasické tričko

Mám moc ráda úplety... a nepohrdnu nikdy příjemnou bavlněnou varianou. Když jsem byla u Mráze a do oka mi padla role úplně vespod látek rozhodla jsem se, že tu látku prostě musím mít a v hlavě jsem dokonce měla jasnou představu klasického trička pro mamku, které už tak dlouho ze mne mámila... tak došlo k činu, musela jsem všechny role přeskládat abych se k ní dostala.. v jednu chvilku jsem už viděla jak všechny ty role letí na zem, ale stihla jsem zasáhnout... nemusím ani psát, že mne v tu chvíli polylo neskutečné horko. Látku jsem tedy s velkou radostí nesla domů a mohlo se šít...
tričko je z ottobre 2/2007 - rukávy jsem prodloužila(možná až moc - příště prostě kratší), střih jsem měla překreslen dřív, než mi došlo pozimní číslo ottobre 2012, tak už jsem použila ten. Vel 42. Mamka tričko zkoušela brzo ráno, ještě v pyžamu tak mi zakázala fotit "s hlavou" ;o) 

 a další fotka je moje malé chlupaté srdíčko... takhle si hezky odpočívá... umí obsadit veškeré nachystané polštáře, čerstvě vyprané prádlo, nebo a to má nejraději... látky určené k šití...


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš vzkaz. Romikka