neděle 25. listopadu 2012

Psí bunda - včetně střihu

Mým rodičům jsme minulé Vánoce pořídili pejska. Je to Shih tzu jako naše Ashley a proto když jsem pro ní ušila bundičku, zákonitě přišla žádost o další od mojí mamky pro Jerryho. Tak jsem si řekla, že mu ji ušiju k vánocům. Dnes jsem se na to vrhla. Je momentálně v rozpracované verzi, ale přináším pár fotek z procesu šití a taky střih, který jsem si nakreslila. Je možné si ho stáhnout z webu uloz.to, kam jsem ho uložila v pdf verzi. Střih má 4 strany + 1 s kapucí, jelikož bundičku je možné ušít i bez kapuce, jak se komu líbí.

Střih ke stažení

tady je náhled na papíry se střihem, které jsem pak skenovala

 nastříháno, rukávy a přední díly - u PD pozor musí být stříhány zrcadlově



nejdřív našpendlit raglánový rukáv, pak sešít boční šev... 


 
 stejným způsobem ušít i vrchní část bundy
kapuci přišívám k vrchní části bundy, později zrovna u kapuce bude otvor na otočení celé bundy a zde se bude i matracovým stehem příšívat fleece na fleece.
moje bundička je ve stavu sešitých dílů vrchní i vnější části k sobě a čeká na ruční matracový stěh, dále na založení rukávů a poslední část - knoflíky. Doufám, že těchto pár věcí stihnu přes týden a budu si ji moc odložit k vánočním dárkům a škrtnout si tak další dárek ze seznamu ;o)
já tak ráda chystám dárky ;o)

Nevynechám možnost Vám ukázat čekatele na bundu - nejdřív v zápalu boje s mojí Ashley - je to ten vespod.
a teď v plné své kráse





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš vzkaz. Romikka