pátek 2. listopadu 2012

Sladké tajemství

Moje starší a jediná sestrička mi v létě oznámila krásné sladké tajemství... bude maminkou...
Čáp nebo vrána k nim přiletí v dubnu... Deni bude mi ctí být "krstnou" (kmotrou) tvému pokladu. Budu mít pro něj vždy otevřenou náruč, budu boutlavou vrbou i parťákem do nepohody... budu ho milovat.. budu tady vždy pro Vás... vím, že ještě se bojíš, ale já musela ;o) musela jsem zkusit ušít něco pro ten malý uzlíček...
Pruženka v pase je jen proforma - aby bylo možné upravit dle velikosti bříška. Střih je z Ottobre 3/2004 model č. 3 -vel. 62, který mi zapůjčila kamarádka a moc jí touto cestou děkuji. Budu si muset udělat zásobičku dětských čísel ;o)

a když to bude holčička tak přidám i růžový model ;o) slibuji.

1 komentář:

  1. Nádherně napsáno, Romči! A tepláčky jsou kouzelné.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš vzkaz. Romikka