neděle 27. ledna 2013

Dárek...

Jen co jsem zabalila poslední vánoční dárek, začala jsem vymýšlet dárek pro kamarádku k narozeninám, které má v lednu. Naštěstí jsem věděla, že se ji líbila kabelka, kterou jsem šila a tak jsem se pustila do stříhání koženky a šití... po chvilce jsem měla chuť s tím praštit a jít lehčí cestou a něco prostě koupit... ale hrdost mi nedovolila se vzdát...
a tak jsem ji došila.. má první celokoženková kabelka (šila jsem ji jehlami od Schmetz na kůži - Kačko moc děkuji) s umělohmotnou paspulkou ve švech... no musím říct, že stroj dostal pořádně zabrat.


























3 komentáře:

  1. pááni, ta ti musela dát zabrat:-)

    OdpovědětVymazat
  2. :-) Jsem moc ráda, že se jehly osvědčily!
    A s kabelkou - smekám, jsi borec! Je úžasná, povedla se moc!

    OdpovědětVymazat
  3. Romi jsi hvězda!To já bych teda nedala.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš vzkaz. Romikka