neděle 10. února 2013

Bryndáková mánie

další a další bryndáky... když mamka vyřadila jeden starý župan, napadlo jí z něj udělat bryndáky. Tak jsem se toho chopila a stříhala. Bordel z toho byl snad všude. Dělala jsem klasické se suchým zipem a pak klasické za dob maminky, to znamená na vázání. Zdali se mi moc obyčejné a tak jsem je trochu přizdobila... teď si počkají na svého majitele do dubna ;o)

a né jen šití mne zaměstnává ;o) Moje internetová přítelkyně mi vnukla myšlenku najít si vlastní báječný recept na vánočku. Tak jsem zkoušela a zkoušela a tady je 


* 500g hladké mouky (mix celozrnné s klasikou)
* 2 celé vajíčka(měla jsem vel. M) + 1 bílko
* štipka soli
* 70g cukru
* 1 vanilka
* 250ml  šlehačky (měla jsem Rama na šlehání)
* 1/2 kostky droždí
* za hrst brusinek
* a inspirována babičkou lžičku mletých oříšků
*trocha pomerančové sušené kůry

a ještě foto... Dobrou chuť


1 komentář:


  1. Bryndáky jsou krásné! A těch teda je....ovšem jich není nikdy dost;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš vzkaz. Romikka