pátek 1. března 2013

Bobbin

Konečně nastal ten čas a já mám dlouho vysněný nový stroj ;o)

První lehké seznámení máme za sebou a moudří už vědí, že když jsem spatřila návod čítající 190 stran A4 chopila jsem se stroje jen tak a návod hodila za hlavu.
Mezitím stroj dostal nové jméno, podle hlášky kterou na mne pořád řval… Bobbin.. kdo měl vědět, že se se mnou nesnaží seznámit, ale chce doplnit spodní nit, když návod byl daleko ;o)

Nastalo ještě pár vtipných situací, dle kterých jsem naznala, že návod ke stroji skutečně asi obsahuje něco důležitého ;o) teď jsem v polovině… ale víkend je před námi  a tak se budeme seznamovat ;o) 


1 komentář:

  1. Gratuluji k novému stroji, mám ten samý - jenom mu říkám Karel. Mám ho 2 roky a maximální spokojenost. Tak ať Ti přináší jenom samou radost :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš vzkaz. Romikka