středa 17. dubna 2013

Konečně můžu říct hotovo!

Dlouhou dobu jsem se trápila s šitím deky pro mého synovce (kmotřence) Adamka. Chtěla jsem teplou deku, která by ho chránila od studené podlahy a tak jsem vybrala fleece, letní peřinu z Ikea a bavlněný top. Na ten jsem sehnala panel ve flex texu doslova za pár kaček... kolem 50... fleece je taky za levno od Mráze, už jsem o něm na blogu psala ;o)
No bláhově jsem si myslela, že šití bude jednoduché - vždyť je to jen panel.. no a pak jsem si řekla, že ho ještě prošiju tady a tam a tam... no co buu dál psát... fotky mluví za sebe... částečně prošíváno ručně (všechny písmená, obloučky postele...) a částečně strojem(např. knížky).



Dnes ještě nekočíme ;o) mám pro Vás ještě foto trička pro Adámka. Je to Nextí triko v bezva stavu ze sekáčku za dvacku, vylepšeno dle přání maminky o výšivku medvídka Me To You.

4 komentáře:

  1. Romčo tak přesně taková deka mi chyběla, když byly děti malé a byli jsme u rodičů, kde jsou studené podlahy. Je suprová

    OdpovědětVymazat
  2. Romi je nádherná.... a tím prošitím jsi jí udělala ještě krásnější:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Na dečce je znát obrovský kus práce. Takové té práce opravdu od srdíčka. Byla to dřina, věřím! Jsi šikulka, Adámek si bude chrochtat blahem;)

    OdpovědětVymazat
  4. moc děkuji za komentáře a chválu ;o) rostu blahem ;o)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš vzkaz. Romikka