pondělí 8. dubna 2013

Ottobre 2/2013 model 2

Už delší dobu si mé oči a tělo žádají žlutou barvu… možná je to touha po jaře, po sluníčku… tak jsem v hlavě spřádala plány jak si tuto barvu zanést do šatníku, alespoň jeden kousek ;o)
Naštěstí jsem na podzim náhodou objevila tenký žlutý úplet ve flex texu za levné peníze a odložila jsem si ho na později… a to později zrovna přišlo…
V novém dámském Ottobre se objevilo lehké tričko ze dvou dílů. Obvykle jsem vůči takovým modelům dosti skeptická. Nejsem zrovna modelka, které sluší i pytel od brambor a tak se jim snažím vyhnout.. tohle mě, ale lákalo a já udělala dobře, že jsem ho zkusila střihnout. Původní střih měl výstřih a „rukávy“ lemován jako „šikmým proužkem“. Já mám raději na šití přišití tenkého proužku jako patentu… Proto jsem to zvolila i u tohoto trička. Myslím, že efekt je podobný a je jen na každém, co si zvolí raději..

Tričko jsem chtěla ozvláštnit výšivkou, tak jsem si ji vytvořila hejno vlaštovek v programu Era stitch Universal  a vyšila jsem je šedou nití.

 






1 komentář:

Děkuji za Váš vzkaz. Romikka