neděle 19. května 2013

Messengerka

Tašku přess rameno jsem pochtívala už dlouho, nějakou příjemnou oku lahodící a nejlépe v kombinaci s koženkou.. Chtěla jsem jít jednodušší variantou a ušít si nějakou podle návodu, jen to by mě musela nějaká upotat ;o)
Tak jsem si sedla a vystřihla látku - jen tak bez střihu jsem látku skládala a stříhala... Kabelka i idea o kabelce vznikala v procesu. Nyní je moje oblíbená, protože se do ní vejde tak akorát věcí a není moc velká. Oblíbená taky díky látce, kterou mám z balíčku Cool Scrap Pack již dlouho, opečovávanou a čekající na svůj čas, který přišel.
Jo a konečně mám na kabelce nastavovatelný koženkový popruh! ;o) taky velká výhoda, protože my ženy prostě máme v genech měnit názory ;o) a tak i délku popruhu podle aktuální nálady, oblečení či jen tak...

2 komentáře:

  1. Nááádherná taška! A s délkou popruhu nemohu jinak než souhlasit;)
    A látka je opravdu moc krásná, nedivím se, že jsi ji šetřila. Barevně ti musí moc slušet.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš vzkaz. Romikka