pátek 3. května 2013

Šmankote, babičko čaruj

Když jsem si prohlížela náhledy nové Burdy 06/2013, zrovna dávali v televizi pohádku Šmankote, babičko čaruj a v ní Lucka Vondráčková, se svým hlasem, který se krásně hodí do pohádek zpívala

Až mě budeš chtít, já budu mít
Co žádný nemá.
Až mě budeš chtít jeden krát…

Budem chtít lásku na sto let,
za ní jít a znát ji nazpaměť.
Co může být víc, než mít někoho rád?
No a tak mne napadlo, že šaty které vidím jsou pohádkové ;o) jako stvořené na letní svatební párty. Pokud Vás žádná letos nečeká, tak nevadí ;o) stejně si je můžete ušít.. stačí si vybrat látku dle příležitosti ;o) já určitě minimálně ty cyklámenové šít budu...




 

3 komentáře:

  1. Jůůů, no Romi, už se na šatky těším!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Na saty jsem taky koukala jsou krasne, ale ve velke velikosti a zmensit na 40 neumim:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale ty na obrázcích jsou určitě střihově i ve velikosti 40

      Vymazat

Děkuji za Váš vzkaz. Romikka