čtvrtek 25. července 2013

novinky...

Dlouho jsem nepsala a tak mám spoustu novinek... je léto a tak moc netvořím, spíš si užíváme hezkého počasí...


Bazalka cestovala domů z práce a přežila to... ;-) kytka je ze dvou balíčku gerber z Lidl-u zavázaná saténovou stuhou s puntíky ;o) bylo jich přes dvacet a fakt se mi moc líbila.. byl to dárek kamarátce ;o)

Stejné kamarátce jsem vyšívala logo Corrado - svítivě žlutou nití... inspirovalo mě to k vyšívce svítivou růžovkou... jen jestli se k tomu někdy dostanu ;-)

Melóny a léto... bez nich by to byl hřích.. nekonečnou šálu na fotce z jemného úpletu jsem šila... byla to neskutečná rychlovka

Sestra mi pravidelně posílá fotky malého a tak mám konečně i fotky mých díl v akci... deka šitá a prošívaná mnou plus druhá deka vyšívaná + obšitá bavlněným lemem

Já vím... na pečení je moc vedro.. ale občas se zadaří a vzniknou z toho domácí rohlíky, nebo kremrole pro chlapy ;o) 

Poslední fotka jsou dva letní trička - bohužel nemám lepší foto... tak alespoň takhle ;o) střihy jsou Ottobre s menšími úpravami

2 komentáře:

  1. Romi,vsechno super,Adamek kouzelny,ovsem u me vede to tricko s kvetinami,wow,to se mi libi moc! Sikulka!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš vzkaz. Romikka