neděle 18. srpna 2013

Vyšívání

Nedá mi nepodělit se s Váma o jednu z fotek pořízených na Slovensku. Moc jsme letos nefotili a i tahle fotka byla pořízena mobilem.. ale je to jak v pohádce. Ve vesničce napravo si sestra s manželem staví svůj vysnený malý domeček. Už se moc těším na čas, kdy domeček bude hotov a budeme se sestrou na verandě popíjet kávu a koukat na Adámka jak na zahradě dovádí :-)

Abych se tedy vrátila zpátky na zem ze snů ;o) nesu Vám ukázat něco co jsem po návratu vyšívala. Když jsem neměla stroj s vyšíváním pořád jsem si namlouvala, že ho nepotřebuji a že když ho nebudu mít, budu alespoň kreativní a budu víc přemýšlet nad zdobením... opak je u mne pravdou, neboť malovat se na vše nedá a malé vzory a malby jen tak od oka tak nejsou mou silnou stránkou... za dobu co jsem neměla vyšívák jsem malovala pouze na polštářek a jedno pánské triko. Za dobu, co mám vyšívák, snažím se pořád něco vyšívat ;o)
no a jelikož mám doma chlapa, který má rád auta a jejich úpravy, chtěla jsem m udělat radost a vytvořit vyšívku s jeho autem... na netu jsem hledala spoustu krát a nenašla žádný vhodný obrázek.. tak jsem vzala fotku našeho auta a snažila se ji trochu upravit, aby ji vyšívací program sežvejkal a udělal z toho vyšívku ;o) juj jak navní jsem byla v tomto případě... můžete se sami podívat na tu hrůzu co jsem provedla
 jojo kola to má a tak z dálky připomíná auto... ale spokojenost žádná.. tak jsem si řekla, že to jinak nepůjde a začla jsem kreslit! ano já si sedla k tomu programu a začla kreslit vyšívku... večer jsem s výkřiky radosti vytahovala spod stroje výšivku auta a konečně byla spokojena. Nemusím ani říkat jak moc spokojen byl Pája ;o) už říkal, že musí koupit jednobarevné triko kam mu tu vyšívku dám ;o)

no a aby těch vyšívek nebylo málo.. pohybuju se ve společnosti nejenom chlapů posedlých auty, ale i žen ;o) a tak jedno VW tílko pro mojí dobrou kamarádku

1 komentář:

  1. Jsi moc šikovná. Ono to kolikrát jinak než rúčo fakt nejde :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš vzkaz. Romikka