neděle 29. září 2013

Tetris

je to má druhá šitá deka... jako první ve mne dozrávala dlouhou dobu.. nebo spíš já musela dozrát, abych ji dokončila :-D 
chtěla jsem teplou deku jako tu předešlou.. je tak báječná, že jsme se o ni nebili jen my doma, ale ještě i naše návštěvy... a tak jsem koupila další letní peřinu Ikea - jako výztuhu... vymyslela a nekreslila jsem TOP deky. Bavlny jsem nakoupila u Gábinky a na spodní stranu jsme po domluvě doma koupili lepší variantu fleecu - coral fleece a šilo se a šilo.. jak už víte, hodně s šitím pomáhala Ashley ;-) 
a tak se teď doma bijeme o to komu zůstane ta starší deka, protože novější je jemnější - kvůli coralu :-D


3 komentáře:

  1. Nádherná, moc pěkně barevně zkombinovaná! A Ashley krásně ukazuje, kdo je tady pánem a kdo tedy bude majitelem té nové deky;)

    OdpovědětVymazat
  2. Není nad kvalitní pomocníky, bez Ashley bys to určitě tak krásně nezvládla :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš vzkaz. Romikka