neděle 10. listopadu 2013

Kalhotky

Po vzoru amerických blogů Kalhotky 1 kalhotky 2 a kalhotky 3 jsem dostala skutečně nutný pocit to vyzkoušet taky ;-) znáte to? nadchnout se pro něco až tak, že ikdyby co bylo musíte to zkusit? já tyto pocity mívám často, někdy jak rychle přijdou, tak rychle odejdou.. kolikrát ty věci prostě vůbec nedokončím... ale teď jsem dokončila... zkusila jsem to! kalhotky jsou ve stylu M&S - mám od nich jedny moc příjemné černé s černou krajkou. A podle  nich jsem vyzkoušela udělat tyto.. Látka je z flex tex, krajka taky a nit jsem koupila speciální elastickou na kalhotky, příště možná vyzkouším obyčejnou.. s touto se mi moc dobře nepracovalo.. což je vidět i na kalhotkách. Ale určitě budu šít i další :-D tak snad to vychytám...

1 komentář:

Děkuji za Váš vzkaz. Romikka