pondělí 13. ledna 2014

Víkendové šití

dávám co proto zásobám látek ;-) noooo dobrá, já vím.. zpracovala jsem kousíček a přinesla další domů.. nooo ale snad se jednou zásoba ztenčí :-D

projekt chňapky - americká bavlna, kousíček malý tak, že na celé chňapky nevyšlo, doplnila jsem českou béžovkou. Střih od oka obkreslená stará chňapka - juj hrozné byly staré chňapky a hned jsem se jich zbavila ;-) nové hned otestovány na celozrnných bulkách...

dalším víkendovým projektem je půlkolová sukně z puntíků od Mory - původně koupeno, jen protože se mi moc líbila. Když dorazila, moje kamarádka pronesla, z toho by byla hezká sukně... no a tak se mi to rozleželo v hlavě.. a když už jsem si dala to předsevzetí nosit víc sukně a šaty, tak jich taky potřebuji víc, že jo :-)

2 komentáře:

  1. Týý jo, tys tedy pilná o víkendu:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Také koukám, jak se Romča činila;) Šikulka. A ta sukně - hmmm, také by se mi taková hodila;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš vzkaz. Romikka