neděle 5. října 2014

Hnědo šedý proužek...


 Podzimní/ zimní garderóba... mám asi jako většina žen pocit, že v mém šatníku pořád něco chybí, nebo hůř, že tam nic k nošení není.
Obecně mám ráda delší trička, ve kterých vám není vidět záda i v případě, že se ohnete sebevíc. Má pocit, že jsem to teď až trošku přehnala :-D ale to nevadí.. tričko je podle vlastního střihu, který je mi pohodlný... a dokonce i sedí boční švy ;-) z čeho mám vždy hrůzu když jdu šít něco proužkované...




a ještě jedna bonusová fotka s šátkem od mé moc hodné kamarádky Kačky a odkaz na její post Šedý šátek.. kdy jsem ještě netušila, že bude můj ;-) je nádherný, moc příjemný na nošení a moc mi sluší :-D no dobrá.. vím sebechvála smrdí, ale mám moc příjemný pocit když ho nosím ;-)


2 komentáře:

  1. Móóóc sluší!! Šátek i tričko. A máš i krásné vlásky! Kočka prostě.
    Děkuji Romi, jsi zlatíčko, udělala jsi mi fotkou radost!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš vzkaz. Romikka