sobota 8. listopadu 2014

srdeční záležitost...

Dlouho jsem po obdobném rámečku toužila.. našla jsem to jako inspiraci na pinterestu už dávno a přemýšlela jaký rámeček koupit.. až jsem jednou v Kik narazila na dokonalý rámeček pro tento nápad ;-) a k rámečku pověsila další srdeční záležitost ;-) svatební ptáčky od mé moc dobré kamarádky Kačky...





no a abych ukázala taky něco šité... kamarádka se zbavovala látek - bývalý závěs v kuchyni a dala mi je s tím, že ty z nich něco určitě uděláš.. to víš, že jo ;-) koukla jsem na své žehlící prkno a bylo vymalováno.. potřebovalo nutně nový potah... tak je hotovo ;-) a najednou se žehlí líp ;-)


2 komentáře:

  1. Jéééé, to je milé, ptáčkům to u rámečku tůze sluší. A potah perfektní, také by se mi nový hodil....

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš vzkaz. Romikka