neděle 11. ledna 2015

První pokus - látková plena

šití na děti mě baví... poslední dobou hodně čtu o látkových plenách, o různých materiálech, možnostech střihů a pod.. a jako když o něčem čtu, tak to musím i zkusit :-D to je jasné...
ikdyž mimino ještě nemáme ani nečekáme nedalo mi to... vždyť v rodině jedno bude, tak když tak bude pokusní zajíček :-D
ok! důvod by byl.. chci to zkusit a případně bychom měli i pro koho.. teď z čeho a jakou?
no  samozřejmě doma nemám žádné speciální látky na pleny, lastin, ani suchý zup na pleny, bambus a o konopí se mi ani nesnilo...
no neva... tahám ze skříně krabičku se zbytky. jednolíc, výplněk a froté by byl, jupí! celkem nabídka ujde ;-) tak vytáhnu střih na novorozeneckou plenu na snappi sponku. na tom nic není.. HA! jak já se spletla :-D dobrá, u šití jsem zjistila, že potřebuji nacvičit našívání pruženky potažmo pak lastinu... dávám si do seznamu a plánuji na tom zamakat... a druhá věc potřebuji zamakat na obšívání overlockem :-D ano ani to nebylo nejkrásnější :-D

a tady fotka... moje úplně první šitá plena. Ale nikdo učený z nebe nespadl a já se plánuji zdokonalit :-D




no a minulý týden jsem předávala dáreček pro další miminko.. tedy jsem šila a vyšívala další bryndáčky :-D


2 komentáře:

Děkuji za Váš vzkaz. Romikka