pondělí 16. února 2015

čas pro Oliverka

V neděli jsem si udělala čas na odpočinek.. odpočinek u šicích strojů. Sada pro Olivera se vyvíjela sama pod mýma rukama... nebylo to tak, že přijde nápad a přesně víte, jak bude výsledek vypadat... tady to bylo ve stylu, chtěla bych něco s šedivou.. ale mám jenom kousíček látky.. hmmm mohla bych zkusit tuhle svetrovinu... mohla bych  k tomu tepláčky... ale jak to dát k sobě? hmmm no uvidíme... udělám bryndáček.. kurňa nemám vyšívací nit v té smaragdové barvičce... tak jakou dám? černá? bude to ono? nebude to moc smutné pro malého kluka? nooo možná by to mohlo fungovat.. teď jsem viděla pár kolekcí pro děti v "dospělých" barvách... no vyšito... jé to je celkem hezké... tak černé lemy na tepláčky! to je nápad.. no a co teď s tou svetrovinou.. tak k tomu dám šedou kapuci a šedé lemy... jeeee a najednou bylo hotovo a radost veliká!!! už se těším až sadu předáme... Olivera prý přinese čáp v dubnu... 






7 komentářů:

  1. Moc pěkné,povedlo se tit to a Oliver bude velký fešák :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná sada, líbí se mi:-))

    OdpovědětVymazat
  3. To je nádherná sada Romi. Krásně barevně zkombinovaná. Oliverek bude opravdu fešák.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné, to se ti povedlo!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní sada :) Moc se mi líbí!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš vzkaz. Romikka