pondělí 31. srpna 2015

Další plenkování ;-) přípravy...

Dneškem začínám 6. měsíc a tak jsem si řekla, že by chtělo dupnout do pedálů a začít trochu víc chystat :-D za chvílku tady budeme mít toho našeho krasavce a z plánování plenkové výbavy jsou jen řeči :-D
tak šiju... o víkendu jsem zvládala 5 kalhotovek a myslím, že se dobrala aktuální verze kterou budu šít.. to je ta hnedo - žlutá... takto se mi asi nejvíc líbí ty kombinace i suché zipy.. jen mi ještě kamarádka poradila  zaoblit všechny hrany zipu aby se při praní netrhal úplet... ;-)


aktuální stav + hnědá kalhotková plena


nové kalhotkovky - sobotní práce...
 
a poslední prototyp z neděle... bude v ní jak malej čmeláček :-D
 


6 komentářů:

  1. Romi, ty jsi pilná jako včelička:-) Máš to moc krásné, maličký bude fešák!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, ale ještě toho hromada chybí a seznam se pořád a pořád prodlužuje :-D

      Vymazat
  2. dobrý den, jsem ohromena. Krásné, velice šikovná jste.
    Můžu se zeptat, kdepak berete látky na pleky a na froté vkládačky:)

    Děkuji a srdečně zdravím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji ;-) většina z mých plen pro mého syna je šitá z prostřihů od poláška.. hledala jsem levnou variantu pro látkové pleny ;-)

      Vymazat

Děkuji za Váš vzkaz. Romikka