pátek 18. září 2015

Slintáčky a sluneční clona

Začnu jednou recyklací ;-) ty já obecně ráda... to tak jednou byla obyčejná košile, která měla na mále.. protože byla malá... kamarádka jí už balila sebou na chalupu na spálení. Moje dušička zakřičela ne, vždyť není vůbec obnošená... a tak si milá košile vykračovala se mnou domů :-D a čekala na svůj čas... a ten přišel... střihla jsem z ní 4 bryndáčky/slintáčky ve stylu šátečků. Doplnila vnitřní stranu jemným bavlněným úpletem a je hotovo ;-) nejvíc mě potrápili patentky. Koupila jsem si nějaké ve stoklase, ale proti patentkům KAM se hrozně blbě zamačkávají a několik jsem jich rozbila, než se mi povedlo najít alespoň nějaký cvik. Myslím, že až budu dokupovat další patentky tak zas dokoupím KAM. 




Jako model zatím posloužil plyšový pes ;-)

A dalším z počinů je nová sluneční clona - stříška na poděděnou autosedačku maxi cosi. Původní už byla lehce vyšisovaná sluníčkem,  žmolíkatá a celkově nehezká. Tak jsem nelenila a střihla podle ní novou. Není úplně přesně podle ní, ale to nevadí ;-) Zapínání jsem využila na patentky, ano tady jsou KAM ;-) přidělávali se snadno na první dobrou a i to zapínání mi přijde lepší. Z vnitřní strany jsem použila modrou látku, ať to trošku oživí.








3 komentáře:

  1. Super recyklace. Slintáčky jsou parádní!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné mohu se zeptat co jsi/jste použila za látku na tu clonu? Mám u autosedačky obdobný problém, Ale v té naší staré boudičce jsou už malé dírky :(/
    A úplně nevím jak se poprat s materilem... Díky Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, já použila úplet + ta černá je plavkovina ;-) použila jsem to co bylo doma... na původní cloně byl taky úplet... Romča

      Vymazat

Děkuji za Váš vzkaz. Romikka