pátek 1. ledna 2016

novoroční

když se mě manžel o Silvestrovské noci zeptal jaké mám novoroční předsevzetí, tak mi došla slova... letos jsem o ničem nepřemýšlela... nemám klasické předsevzetí, ale věci na které se v roce 2016 těším. 

těším se na rána, kdy se na mě bude culit Patrik
těším se na procházky s kočárkem
těším se na chvíle strávené s manželem a synem... taky na ty strávené s rodinou a přáteli 
těším se na šití... na inspirace, které mi do života jen tak zaklepou

proto Vám přeji ať každý den v roce 2016 obsahuje nějakou inspiraci pro Vás

já mám pro Vás taky jednu inspiraci na moderní patchwork přehoz, který mi cvrnknul do nosu na pinterestu
a  já si možná taky v roce 2016 najdu čas konečně zas šít další deky... vždy se mi líbilo šití dek



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš vzkaz. Romikka