neděle 15. ledna 2017

Recyklace barvami...







Každá máma zažije jednou tu chvilku, kdy najde na oblečení nevypratelný flek. Ne nemám pro Vás zaručený přípravek na odstranění. To si musí každý vyzkoušet to své (u nás hodně pomáhá obyč žlučové mýdlo a vanish na fleky). Já maskovala fixama.











Tohle body jsme dostali od mojí sestry po dětech na donošení. Po tom co jsem se ten flek snažila ještě 3 krát odstranit jsem přišla na to, že tudy cesta skutečně nevede. 
Vytáhla jsem fixy IKEA na textilLoppstarr - 49Kč- jsou to takové s tlustším hrotem, tedy žádné preciznosti nečekejte a pustila se do toho. Za 10 minut bylo body zas krásné, trochu jinak než původně ale krásné. 




5 komentářů:

  1. Skvělí nápad, já už ale rezignovala. jediný kdo dělá nevypratelne fleky je prostřední syn a to bych se umalovala, je totiž šílené čuně: )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 😂😅 můj naštěstí taky nijak zvlášť.. Tak je to snesitelné

      Vymazat
  2. No super nápad....ani by som nespoznala to body

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš vzkaz. Romikka