středa 11. ledna 2017

Šiju a žiju....









Zjistila jsem, že k mému životu určitá dávka kreativity prostě patří... Potřebuji šít, péct, fotit, vymýšlet, číst, plánovat a spousty spousty dalších věcí... Spoustu věcí dělám hodně amatérsky, ale s láskou... Moc jsem chtěla ušít něco profi, abych si řekla, jo jsem dobrá! A povedlo se mi to ;-)




Naštěstí jsem k ruce měla perfektní návod od šijte s námi na softshellovou bundu i kaťata. Softshell jsem koupila v předobjednávce na kakadu fabrics a reflexní prvky jsem vybírala na engross.cz
Výsledkem je táto skvělá souprava pro mého synka. A já vím, že takových bude víc... Jak bude růst a že s tím celkem pospíchá, tak budou další a další kousky





2 komentáře:

  1. Paráda, moc se povedlo, vypadá fakt profi! A chlapečkovi strašně sluší. Vera

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuji za chválu... Patrik tomu dodává ten punc luxusu ;-) Romča

      Vymazat

Děkuji za Váš vzkaz. Romikka