neděle 12. února 2017

Pro každej tvůj pokus dobýt SVĚT





Mám ráda propracované věci, věci s nápadem, případně zajímavé detaily. Stejně tak miluji jednoduché věci. Každá žena, máma, co šije nebo začíná šít ušila minimálně jedny tepláčky. Vždy jsou potřeba, záhadně se ničí a děti rychle rostou, tedy tepláčky jsou vždy sázka na jistotu.  










Tyto tepláčky jsem celé šila na obyčejném stroji, protože momentálně je overlock mimo provoz. Alespoň jsem si vyzkoušela všechny ty "vymožennosti" ala overlockové stehy a patku přímo pro ně určenou, které můj stroj měl v příslušenství. Musím říct, že patkou jsem mile překvapena. Krásně to s ní jde a celkově jí plánují využívat víc. 

Když se vrátím k teplákům - jsou ušité z počesané teplákoviny, kterou jsem jednou někde koupila a už si fakt nepamatuji kde a střihu upraveného pro "naše" potřeby. 


Na foto pár detailů, které já ráda. "značka" na bílém tkalounu s vyšitým R (Romikka). Vyšívám je abecednými stehy v šicím stroji (nikoli vyšívací). Bavlněný tkaloun v pase je  ušit funkčně, nejenom na ozdobu. Guma do pasu je všita. Prošitý je taky falešný poklopec ;-) to je jeden z detailů co mám moc ráda..


Další z detailů a zárověň ozdobou jsou jinak barevné kolena. Zalovila jsem v krabici s odstřižky a vylovila kousek této hvězdné látky, ze které měl Páťa ušité čepičky, loni když byl ještě úplně malé miminko. 
Před našitím jsem postupovala jako u přišívaní aplikací a to tak, že si kousek podžehlím oboustraním vlizelínem, nažehlím na látku a když už se nehýbe a nekrabatí, tak prošívám tímhle stehem vhodným pro aplikace.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš vzkaz. Romikka