neděle 19. února 2017

Pro období bez plenek


Když se pro něco nadchnu, musí to být zpravidla hned. Stejně tak to bylo i s ušitím dětských boxerek. S nočníkem se doma pohráváme už déle bez valného úspěchu, ale taky bez stresu a spíš opatrně. Postupně si na něm Páťa zvyká sedávat, sem tam něco provede, ale cíleně nikoli. Jako netrpělivá máma, jsem už pokukovala po těch pidi mini boxérkach a jedny i koupila. Pak jsem vídala v šicích diskuzích krásné klučičí boxerky vytvořené ze zbytků. A zde přichází ta chvilka. Nápad a okamžitá realizace, včera bylo pozdě... 











Nezastavil mě ani nefunkční overlock, vždyť rovnosteh má taky pružné stehy. No a chyběl jen střih. Strýček google mi vyplivl krásnej fotonávod i se střihem od Budilky . V komentářích se píše, že lze střih libovolně zvětšovat až do velikosti XXXL, což já potřebovala opak, spíš zmenšit, protože střih je na školkové dítě. Tiskárna doma nebyla a tak jsem si vzala koupené boxérky k ruce a přibližně dle nich si na tabletu zmenšila obraz - obkreslila střih a lehce přidala na délce nožiček (podle koupených boxerek, zjistila jsem, že nebylo třeba a příště udělám i bez přidání). Vytáhla jsem poslední kousky proužkovaného úpletu a do kombinace vybrala krásnej žlutej. Po hlavě se vrhla do stříhání a šití a po odpoledním spánku už jsem zkoušela boxérky na  malé prdelce. 

Moc mu sluší a věřím, že u nás brzo nastane období bez plenek, aby mohl nosit tu parádu a maminka, aby mohla šít další kousky a zpracovávat zbytky. Na foto v porovnání s koupenou verzí s dinosaury.









Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš vzkaz. Romikka