úterý 21. března 2017

Opičák v kalhotách

Překonávám sama sebe v šití, zkouším, pářu a šiji. Asi už mě přešla etapa kdy jsem nutně rychle musela mít dílo hotové a přichází mnohem větší radost z šití v průběhu. Člověk když má dítě nějak přijde na to, že buď šije po chvilkách nebo vůbec ;-) a já si teď tu každou chvilku užívám víc. 
Objednala jsem si na vyzkoušení jarní softshell z Kakadu fabrics v předobjednávce. Materiál mě překvapil svou lehkostí, jak je tenký a popravdě v prvním okamžiku se mi vnitřní část líbila víc než ta vnější :-D 
První testování padlo samozřejmě na kalhoty.






Vytáhla jsem nový střih, který jsem předtím nezkoušela a jelikož byl od větší velikosti, tak jsem ještě zmenšovala. A když už jsem byla u úprav, načrtla jsem si nové kapsy, doplnila kolenní záševky a předělala spodní založení kalhot. No já vím úprav jak na kostele, ale kdo nezkusí nemá ;-) 
U tak tenkého softshellu se mi nelíbilo použití teplákoviny do nápletu, kterou jsem použila u zimní varianty softshellu a vybrala jsem něco jako černou plavkovinu. Název materiálu neznám, protože ho už mám delší dobu doma a kupovala jsem ho v kamenném obchodě. Náplet do pasu jsem dala vyšší ať schová plenku a zádička ;-)














Náplety na nohách zas udrží kalhoty tam kde mají a Patrik si po delších kalhotách nebude šlapat. (šiji je záměrně delší ať trochu vydrží) náplety jsou schova- né a nohavice mají standardní tvar, který se mi líbí víc, jak kdyby byly ukončeny pouze nápletem. 
Reflexní prvky jsou od engross, jsem s nimi moc spokojena a určitě zas objednám další. 















Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš vzkaz. Romikka