středa 24. května 2017

Džínové kraťásky





Dlouho tady nebyla žádná recyklace. Sluníčko konečně září trochu víc a z šatníku pomalu vytahujeme kratší a tenčí kousky oblečení.

Po kontrole toho komínku kraťasů, co můj syn zdědil po synovci, jsem zjistila, že jich sice máme dost, ale tak na příští a přespříští léto. Tak jsem se  porozhlédla po mých zákoutích s látkami a věcmi určenými k recyklaci a zjistila, že si musím uklidit :-) 








...tak uklízet jsem neuklízela, ale vytáhla nějakou neidentifikovatelnou věc z lehké elastické džínoviny. Skvělé, nápad byl zde, udělám džínové 3/4. Dělala jsem je tak nějak +- autobus - střih jsem měla k ruce krásný střih Mottis sporty, u kterého si člověk určuje šířku, délku... já to vzala hopem, kdy jsem jenom přiložila stávající kalhoty, abych zjistila tu šířku a délku a základní linie rozkroku jsem nemusela řešit, protože jsem je vzala z toho střihu. Musím říct, že mi to takhle moc pěkně sedlo. 







Náplet jsem použila v džínové barvě, prošila jsem falešný poklopec džínovou nití a pro efekt přidala recyklované knoflíčky. Na fotce bez modela vypadají lehce divně.. ale hold to jsou ty dětské proporce, nebo spíš kraťásky na plenku? Nevím... např takové ty buggy tepláčky mi zas naopak přijdou víc fotogenické na podlaze než na postavě ;-) asi jak se komu co líbí. 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš vzkaz. Romikka